dimarts, 15 de setembre del 2015

Trascoletjant A l'Alto Aragón

Benvolgudes, han sel·leccionat el meu bloc "Trascoletjant: Ye Alto Aragón" per fer un reportatge al diari de l'AltoAragón en el seu suplement Ecos de Sociedad aquest dissabte. Més enllà del reconeixement, que sempre esdevé una motivació, el fet de que algú segueixi allò que fas i li doni un valor social, em resulta íntimament molt gratificant.
És ben sabuda per tots vosaltres la meva estima pels origens de la meva família pràcticament tota aragonesa, per la història dels meus avantpassats que vaig rebre dels meus pares com un tresor i pel fet de poder continuar descrivint el que per mi significa ser aragonès. Els vessants són interminables, antropològics, històrics, sociològics... Aquest bloc no és més que la cerca d'aquest orígen i la definició d'un present lligat a la que també és la meva terra. Així la sento i així m'agrada compatir-la.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada